Όροι Χρήσης

Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης

Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις που εφαρμόζονται ειδικά για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος www.farmalykaiou-danas.gr, της εταιρείας “Δάνας Παντοπωλείο – Φάρμα Λυκαίου”. Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, διότι κάθε συναλλαγή σας μαζί μας, μέσω του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, διέπεται από τους παρακάτω όρους και συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών.

 

Πωλητής: ως πωλητής ορίζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα www.farmalykaiou-danas.gr και στο εξής θα αναφέρεται ως «εταιρεία».

Αγοραστής: ως αγοραστής ορίζεται ο/ η ιδιώτης ή η εταιρεία η οποία προβαίνει στην παραγγελία προϊόντων και στο εξής θα αναφέρεται ως «αγοραστής».

Προϊόντα: ως προϊόντα ορίζονται τα εμπορεύματα που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας και είναι διαθέσιμα προς πώληση, στο εξής «προϊόντα».

Οι Όροι Χρήσης που ισχύουν από την στιγμή που ο αγοραστής τους αποδέχθηκε, διέπουν την αγορά και λειτουργούν ως σύμβαση αγοράς. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος και αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για τυχόν τροποποιήσεις, καθώς και για οποιαδήποτε αλλαγή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.

2. ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Η εταιρεία δεσμεύεται ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, τόσο όσον αφορά την ύπαρξη των ουσιωδών χαρακτηριστικών που κατά περίπτωση περιγράφονται για κάθε προϊόν που διαθέτει, όσο και για την ακρίβεια των στοιχείων που αφορούν τις παρεχόμενες από το ηλεκτρονικό κατάστημα υπηρεσίες, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που έχουν διαφύγει της προσοχής, ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω τυχόν διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

3. ΤΙΜΗ

Οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα περιλαμβάνουν όλους τους φόρους ή τις χρεώσεις (φόροι που μπορεί να ισχύουν για την αγορά). Οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα δεν περιλαμβάνουν δαπάνες σχετικά με την παράδοση. Οι δαπάνες παράδοσης θα προστεθούν στο ποσό της αγοράς σας και θα εμφανίζονται στο τέλος. Θα έχετε την δυνατότητα να ελέγξετε όλες τις δαπάνες παράδοσης που ισχύουν για την αγορά σας προτού επιβεβαιώσετε τη αγορά. Κάνοντας κλικ στην επιλογή «Αποστολή Παραγγελίας» ή στο ανάλογο κουμπί, η παραγγελία εκ μέρους του αγοραστή γίνεται δεσμευτική. Αν η εταιρεία αποδεχθεί την παραγγελία, ο αγοραστής θα λάβει ένα μήνυμα επιβεβαίωσης στην οθόνη του υπολογιστή του.

4. ΑΓΟΡΑ

Στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος ο αγοραστής μπορεί να βρει διάφορα προϊόντα. Τα προϊόντα διαιρούνται σε κεντρικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει υποκατηγορίες, που εμφανίζεται στο κεντρικό τμήμα της οθόνης σας. Στόχος μας είναι να φτάσει ο αγοραστής στο τελικό προϊόν με 3 clicks. Στην περίπτωση που ψάχνει για κάτι συγκεκριμένο, μπορεί να χρησιμοποιήσει την «αναζήτηση», που θα τον οδηγήσει σε συναφή αποτελέσματα . Η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλειστούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλιστεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση και αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.

Για την καλύτερη ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών, εφόσον ο αγοραστής διαπιστώσει ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσει στην παραγγελία του θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μας, στο 2111823296 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου. Κατά την παραγγελία των προϊόντων θα πρέπει να έχει γνώση των χαρακτηριστικών των προϊόντων που έχει παραγγείλει και την καταλληλότητα για την χρήση για την οποία τα προορίζει. Γι’ αυτό πρέπει να επιλέξει με προσοχή το κάθε προϊόν και να βεβαιωθεί ότι είναι αυτό που πραγματικά επιθυμεί. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση μη συμβατής χρήσης αυτών.

Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών, ο αγοραστής θα λάβει επιβεβαιωτικό e-mail για την παραγγελία. Σε περίπτωση που στην παραγγελία προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Δεν παρέχεται δυνατότητα απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mails αυτά, σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mails, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

5. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ – ΧΡΗΣΤΗ

Ο επισκέπτης -χρήστης των σελίδων και υπηρεσιών του διαδικτυακού αυτού τόπου, οφείλει να συμμορφώνεται με τους κανόνες και τις διατάξεις του Ελληνικού, Ευρωπαϊκού και Διεθνούς Δικαίου και τη σχετική νομοθεσία.

Ο επισκέπτης -χρήστης ηλεκτρονικού καταστήματος αποδέχεται ότι δεν θα χρησιμοποιεί τις σελίδες και το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας για:

  1. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις.
  2. Πρόκληση βλαβών σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο.
  3. Δημοσίευση – διακίνηση περιεχομένου για ενήλικες – πορνό, τυχερά παιχνίδια και οτιδήποτε άλλο αντιτίθεται στον Ελληνικό νόμο.
  4. Αποστολή – μαζική αποστολή με e-mail με σκοπό διαφημιστικούς λόγους, χωρίς τη συγκατάθεση του παραλήπτη.
  5. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο δεν έχει δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας).
  6. Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων.
  7.  Αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή την αλλοίωση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών.
  8. Ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων
  9. Παρενόχληση τρίτων, με οποιοδήποτε τρόπο
  10. Συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.
  11. Διακίνηση πειρατικού λογισμικού.

6. ΕΞΟΦΛΗΣΗ

Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Πληρωμή κατά την παραλαβή, στο κατάστημα της εταιρείας.
  2. Με αντικαταβολή του αντιτίμου της παραγγελίας κατά την παράδοση του προϊόντος στον χώρο που επέλεξε ο αγοραστής.
  3. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Σε αυτή την περίπτωση, το προϊόν αποστέλλεται εφόσον ο αγοραστής αποστείλει στην εταιρεία το ονομαστικό καταθετήριο, στο οποίο πρέπει να αναφέρεται ως αιτιολογία, ο αριθμός της παραγγελίας. Η αποστολή μπορεί να γίνει με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) ή με fax, κατόπιν ειδοποίησης, στο 2111823296.
    Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους ο αγοραστής μπορεί να καταθέσει το αντίτιμο είναι:
    • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε.: 50 2309 9067 070
    • ΑΛΦΑ ΤΡΑΠΕΖΑ Α.Ε.: 4380 0200 2005 690
  4. IBAN:
    • ΠΕΙΡΑΙΩΣ Α.Ε.: GR59 0172 0230 0050 2309 9067 070
    • ΑΛΦΑ ΤΡΑΠΕΖΑ Α.Ε.: GR66 0140 4380 4380 0200 2005 690
    • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: GR92 0110 1690 0000 1696 2942 518
  5. Αν ο αγοραστής χρησιμοποιεί web-banking (ηλεκτρονική τραπεζική), μπορεί να κάνει μεταφορά ή κατάθεση και στην συνέχεια να αποστείλει στην εταιρεία την απόδειξη συναλλαγής.
  6. Με οποιαδήποτε πιστωτική-χρεωστική μέσω της Viva Wallet Πληρωμή με κάρτα άμεσα και με ασφάλεια

 

7. ΚΙΝΔΥΝΟΣ

Ο κίνδυνος μεταβιβάζεται από την εταιρεία μας στον αγοραστή κατά την αποστολή των προϊόντων. Η κυριότητα του προϊόντος δεν μεταβιβάζεται στον αγοραστή μέχρι η εταιρεία να λάβει το αντίτιμο.

8. ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Στο πλαίσιο της ομαλής διαδικασίας των συναλλαγών η εταιρεία αναλαμβάνει την παράδοση της παραγγελίας στον χώρο που επιθυμεί ο αγοραστής. Τα προϊόντα αποστέλλονται με τα ίδια μέσα και ταχυμεταφορά. Όταν τα προϊόντα αποστέλλονται, ο αγοραστής θα ειδοποιηθεί τηλεφωνικώς από την εταιρεία μας ή την εταιρεία ταχυμεταφοράς, για την ακριβή μέρα και ώρα παράδοσης.

9. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η εταιρεία ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών, περί της μη διαθεσιμότητας τους.

Η εταιρεία ευθύνεται μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες που δίνει ή υπηρεσίες που παρέχει μέσω του δικτυακού τόπου της.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου.

Τέλος, η εταιρεία ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Μέχρι ο αγοραστής να καταβάλει εξ ολοκλήρου το αντίτιμο, η εταιρεία παρακρατεί την κυριότητα των προϊόντων.

Τα προϊόντα που υπόκεινται σε παρακράτηση κυριότητας δεν δύνανται να ενεχυριάζονται ή να μεταβιβάζονται ως εγγύηση σε τρίτους πριν από την συνολική καταβολή του αντιτίμου.

Αν ο αγοραστής δεν εκπληρώσει την υποχρέωση του για την καταβολή του αντιτίμου, τότε η εταιρεία δικαιούται να επικαλεστεί την παρακράτηση κυριότητας και να υπαναχωρήσει από την σύμβαση.

10. ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Η εταιρεία εγγυάται ότι το προϊόν θα παραδοθεί σε άριστη κατάσταση, στον χρόνο και στον τόπο που έχει οριστεί.

Αν εμφανιστεί ελάττωμα στο προϊόν που οφείλεται σε σφάλμα της εταιρείας, τότε αυτή οφείλει να επανορθώσει αντικαθιστώντας το ελαττωματικό προϊόν δωρεάν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή να αποζημιώσει τον αγοραστή.

11. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  1. Το προϊόν δεν βρίσκεται σε ικανό απόθεμα στις αποθήκες κι έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσει η εταιρεία με τον αγοραστή για να ρωτήσει αν θέλει την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή αν θέλει κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σταλεί αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες.
  2. Το προϊόν της παραγγελίας έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Ανάμεσα στα προϊόντα που παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας θα επικοινωνήσει άμεσα με τον αγοραστή για να δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις, εφόσον υπάρχουν.
  3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας.
  4. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του), επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχουν καταχωρηθεί δεν είναι σωστά ή ενημερωμένα.

12. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις:

  1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορεί ο αγοραστής να κάνει πίσω «back» και να αφαιρέσει τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση.
  2. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε το 2111823296 και θα αναλάβουμε την ακύρωση της παραγγελίας σας.
  3. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, μπορεί να καλέσει στο 2111823296 ή να επικοινωνήσει μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμεί την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης θα τον εξυπηρετήσει άμεσα και θα τον ενημερώσει για όλες τις επιλογές.
  4. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει ήδη τιμολογηθεί και ο αγοραστής επιθυμεί την ακύρωση της, τότε πρέπει να επικοινωνήσει στο 2111823296 και να δώσει τα στοιχεία της παραγγελίας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού.
Μετάβαση στο περιεχόμενο